Openingszinnen

Geplaatst: 19/01/2012 in Ecip

Als mijn eerste openingszin niet werkt, krijg ik dan een tweede kans?
Waarom ken ik jou niet ergens van?
Als jij een frikadel zou zijn, dan was jij een frikadel speciaal.
Ja, hij gaat zich echt niet zelf zuigen hoor! *kijkt naar kruis*
Zie je hem daar? Hij wil weten of jij mij leuk vindt!
Het leven is geven en nemen. Dus als jij me een biertje geeft kan ik je daarna wel even nemen.
Ik heb geen openingszin maar jij hebt een opening en ik heb zin…
Spuug je het uit of slik je het in?
Sorry, is die plaats bezet? Wijs naar kruis.
Weet jij het verschil tussen seks en een goed gesprek? Nee? Ga je dan mee naar boven wat converseren?
Als je mij denkt te kunnen versieren, heb je het goed.
Jouw vader is vast een piraat. Want jij bent een schat!
Mooie schoenen! Neuken?
Laten we naar mijn huis gaan en de dingen doen waarvan ik toch al aan iedereen verteld heb dat wij ze gedaan hebben.
Ik ben m’n slingers vergeten, dus ik kan jou niet versieren.

Heb jij nog een mooie aanvulling? Laat een reactie achter met jou openingszin!

Reageer

