Ik wil je iets vertellen…

Geplaatst: 19/01/2012 in Ecip
Tags:

1: Ik wil je iets vertellen kijk naar 5.

2: Het antwoord staat bij 18.

3: Nu niet gek worden kijk naar 20.

4: Rust even en kijk naar 13.

5: Kijk eerst naar 2.

6: Wordt nu niet boos, kijk naar 12.

7: Draai even een rondje en kijk naar 15.

8: Wat ik je wil zeggen is bij 14.

9: Wordt er niet gestoord van: ga naar 4.

10: Oh nee, ga toch maar naar 7!

11: Oh nee, weer verkeerd, ga naar 17.

12: Sorry, kijk naar 8.

13: Stop nu niet maar kijk naar 10!

14: Weet niet hoe ik het moet zeggen. Kijk naar 3.

15: Spring in de lucht en ga naar 19.

16: Ga snel door naar 11.

17: Ik wil alleen zeggen dat je je tijd verspild hebt.

18: Ik hoop dat je niet gek word, ga naar 6!

19: Wordt nu niet gek, maar ga naar 16!

20: Je lijkt nu wel gek te worden, kijk naar 9.

Reageer

